18 Aralık 2014 Perşembe

Yeni Yıl

Geçen sene bu zamanlar, neden hiç bilmiyorum gözüm hep 2015'de idi. Yeni seneye girmeden daha 1 sene sonrasını beklemek daha önce hiç yaşamadığım bir duyguydu. Umarım merakla beklediğime değecek kadar güzel bir yıl olur.

Aslında düzensiz biri değilim ama 2015'de her konuda çok daha organize olabilmeyi hedefliyorum ve bu konu ile ilgili ilk atılımımı itsbeauty'den aldığım kozmetik düzenleyicisiyle yaptım :)

Önemsediğim bir diğer konu kilo, olmam gereken kilonun altında kalırsam çok mutluyum. Bu sene genel olarak iyiyim bu performansımı seneye de aynı şekilde göstermeyi diliyorum. Çikolatayı hep çok sevdim. Abartacak kadar tüketmiyorum genelde küçük bir paketi bile tek seferde bitiremem fakat şu sıralar her gün bir dilim çikolatalı pasta olsa yiyebilecek kadar çok arzuluyorum. Sınırımı biliyorum, aşmıyorum. Zorlansam da sonradan pişman olacak işler çevirmiyorum :)

Yeni yıl ile ilgili bir çok ve çok çok daha önemli dileklerim var elbette. Şimdilik daha dünyevi düşünüyorum. Bu sene dileklerimi ajandama yazacağım bakalım gerçekleşecek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder