19 Ocak 2014 Pazar

Karışık

Son bir kaç gündür sağlıklı beslenerek biraz da egzersizle kilo vermeye, forma girmeye çabalıyorum. Makarna ve pilavı bir süreliğine hayatımdan çıkarttım, ekmeği azalttım. Bakalım bu klasik yöntemlerle istediğim kiloya ulaşabilecek miyim? Bu süreçte zaman zaman ramen kaçamakları yapacağım ama o kadardan bir şey olmaz herhalde :)


Cumartesi günü 10. İstanbul Japon Filmleri Festivali kapsamında Yıldızın Sesi ve Saniyede 5 Santimetre animelerini izledik. Uzun bir süre sırada bekledik, yorulduk ama çok güzeldi.


Katılım oldukça  fazlaydı, buna sevindik.


Sırada beklerken, omuz çantamın içindeki fotoğraf makinemin ağırlığı her geçen saniye arttı bir yerden sonra omzumu hissetmez oldum. Sonrasında da otobüste ayakta geçen 1 saatimi eklersek günün sonunda ne halde olduğumu anlarsınız... Fotoğraf makinesiyle dışarı çıktığımda bu durum hep sorun olduğu için sonunda bir sırt çantası almaya karar verdim ve hemen o akşam, Yargıcı indiriminden yararlanarak bir çanta aldım. Sırt çantası kullanmayalı seneler olmuştu, verdiği rahatlığı unutmuşum. Bu çantayı o kadar çok sevdim ki kesinlikle makineyi yanıma almayacağım zamanlarda da kullanacağım :)



10 yorum:

  1. Çantanı çok beğendim. Nihayet doğru karar!
    Gece yarısına minnacık bir süre kalmışken ve evde tek kutu ramen yokken bu resim nereden çıktı???
    İsyanlardayım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhdağı, teşekkür ederim :) Ya boşver bu saatten sonra zararlı zaten :)

      Sil
  2. İlk fotoğrafta tarhana çorbasından sonra en nefret ettiğim Miso çorbasını mı görüyorum? T__T Ahhh!! :D Abla eğer özel değilse bu arada kameranın modelini söyleyebilirmisin? Bende bölümüm gereği yakında alacağımda araştırıyorumda.. :T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 田中エレン O ramen yaa hiç mi benzememiş :D Elbette, Canon 600D :)

      Sil
    2. Ay abla miso gibi duruyor yaa :D Çook teşekkür ederimm

      Sil
  3. Sen ye, bize gelince zararlı :D

    YanıtlaSil
  4. Youtube'da o kadar video izlememe rağmen o çubukları kullanamıyorum :D Afiyet olsun ^^
    Çantan da gerçekten çok güzel ve kullanışlı bir çantaya benziyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Irmak, bende ilk başlarda video izleyerek alışmaya çalıştım olmadı, bir süre sonra kendiliğinden düzene girdi :) Çok teşekkür ederim :D

      Sil
  5. Bir ara Güney Kore filmlerinin hastası olmuştuk kardeşimle.Old boy,Sassy girl gibi filmlerin çoğunu izlemiştik.Konuşmalarına,tonlamalarına bayılıyorum.Kimçi diye bir turşuları var bulursam ondan yemeyi istiyorum.Japon filmi izledim mi hatırlamıyorum.Güzel film festivalleri neden hep İstanbul'da olur ki :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güney Kore filmlerine ilginizin olması beni çok mutlu etti :) Old Boy ve Sassy Girl harika iki film :) Geçen yaz Kore marketten kimçi almış ve pek de beğenmemiştim fakat sonra öğrendim ki yeni yapılan kimçiyi çok erken açıp yemişim, belki nedeni buydu :( Evet, İstanbul film festivalleri konusunda bir cennet umarım özellikle de güzel uzak doğu filmleri oralara da gelir :)

      Sil