13 Ocak 2014 Pazartesi

Yeni Bir Hafta

Dışarıda hava çok güzel olmasına rağmen ben sürekli üşüyorum. Hasta olmaktan çok korkar ve sürekli kendimi dinlersem genelde hastalanırım... 
***
Tüm Pazarımı iç aksamı tamamen metal, dışı renkli (mümkünse kırmızının güzel bir tonu) kettle arayarak geçirdim fakat bulamadım :(

Bu arada bir kaç gün önce Kim Ki Duk'un Rough Play'ini izledim. Filmin yaklaşık 1 saate yakın bir süresini "şimdi bu filmin senaryosu Kim Ki Duk'a mı aitmiş yaw?" diye hayrete düşerek geçirdim. Filmin kalan kısmı ise hem film hem de Lee Joon açısından çok daha iyi bir yere ulaştı bence... Tabii bunlar benim fikrim, izleyen bir çok kişi çok beğenmiş olabilir... Zaten bu filmi merakla beklemiş değildim. İzlemeyi çok istediğim "Moebius" var daha.
***
Vermek istediğim bir 4 kilo fazlalığım var. Nasıl verilecek bu kilo? Hiç uğraşmadan vermek istiyorum, düşünce gücüyle yağlarını yakanlar varmış :) Canım spor yapmak istemiyor, tatlıdan çikolatadan vazgeçemem nasıl olacak bu iş bilmiyorum. Kendimi motive etmek için bugün "Formsante" dergi aldım, umarım gerekli enerjiyi en kısa zamanda toplarım.

2 yorum:

  1. Kim Ki Duk ile olan ilişkimiz malum, burayı pas geçiyorum.
    Ben de bir 3-5 kilo versem iyi olacak ama diyet yolu uzun ve tuzaklarla dolu :D

    YanıtlaSil
  2. Evet, bu filmi ben de pas geçiyorum :)
    "Diyet" in adı bile yetiyor zaten. Bende de o yola girecek cesaret yok :)

    YanıtlaSil