3 Kasım 2016 Perşembe

Homemade Aromaterapi

Homemade Aromaterapi, internette bakliyat torbası ararken karşıma çıktı. Tam istediğim boyutlarda koton torbaları sadece bu sitede bulabildim. Kiler dolabım küçük ve cam kavanozlar çok fazla yer kapladığı için bakliyat torbası kullanmak güzel bir çözüm olur diye düşündüm. Siteden verdiğim sipariş oldukça hızlı, sorunsuz elime ulaştı. Paketi açtığımda, mis gibi buram buram gelen adaçayı ve lavanta kokularıyla karşılaştım. Zaten sadece paketlemede ki bu incelik bile benden tam puan almalarına yeterdi. Torbalar son derece kaliteli, koton malzemeden uzun yıllar sorunsuz kullanılabilecek sağlamlıkta.  


Sitede ilgimi çeken bir çok ürün vardı mesela organik mumlar. Yenilebilinir kalitede saf balmumu ve lavantalı mumlardan almayı çok isterdim maalesef tükenmişti. Umarım tekrar stoklarına eklenir.
Ben de lavantalı uçucu yağlardan aldım.
Bu yağı, buhurdanlık çanağına doldurulan biraz suyun içerisine bir kaç damla ilave ederek oda kokusu gibi kullanmak için aldım.
Benim gibi yağlara meraklıysanız ve organik ürünler ilginizi çekiyorsa kesinlikle tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder