19 Aralık 2013 Perşembe

Stixx Yakitori

Bugün ablamla beraber Kanyon'da yeni açılan Yakitori Restoranı, Stixx Yakitori'ye gittik. Mekan açılalı herhalde 1 ay kadar oluyor. Biz de nihayet bugün teşrif ettik. Restoranda karides, somon, tavuk köfte vs. gibi seçeneklerden kendi bentomuzu oluşturabileceğimiz menü seçenekleri mevcut.
Zeminde ise pilav veya salata seçeneği sunuyorlar.

 
Ben karides, tavuk köftesi, patlıcan, biber ve turşudan oluşan bir menü istedim. Ablam ise köfte, tavuk, mantar, biber ve edamameden oluşan bir menü oluşturdu. Seçimlerimizden memnun kaldık ancak müptelası olacak gibi de değiliz. Şahsen benim için Japon mutfağından bir şeyler yemek istediğimde, yakitori aklıma ilk gelen seçenek olmayacak. Suşi aşkı ise baki kalacak.  
***
Ablamın bazı işleri olduğu için sabah erken buluştuk, bol yürümeli bir gündü. Arada kahve molaları verip tekrar tekrar yollara düştük.
Çok yorulduk ama güzel geçti. O işlerini halletti hem alışveriş de yaptık. Günün sonunda çok ama çok
yorulmuştuk. Eve geldiğimde çok daha iyi anladım yorgunluğumu...


Yumuşak çoraplar, polar battaniye, sıcak çay yorgunluğumu biraz olsun hafifletti.


8 yorum:

  1. Çok tatlı görünüyolar, fotoğraflarin kaliteside *-* Abla peki sushi vs şeyler var mı orada? Fiyat aralığı nasıl ?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Suşi yok maalesef yalnızca yakitori restoranı. Fiyat aralığı, tek bir stixx 6-9 tl arası idi. Sanırım set menü seçenekleri de vardı. 4 adet stixx, pilav 25 tl. kadar tutar. Stixx sayısı arttıkça fiyat artıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :" Ah daha çok öyle ozaman.. Aslında daha pahallı bekliyordum normal gibi türüne göre. Denemekte fayda var ama sanırım çok bekletimiz olabileceği bir tarz değil. >_<

      Sil
    2. Evet fiyatlar normal. Ben de beklentiyi yüksek tutmadım giderken ama doyurucu olduğu kesin :)

      Sil
  3. Yemek, kahve, çoraplar hepsine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Hepside çok güzel ancak bardaklara bittim bende :) Öpüldü kuzum :)

    YanıtlaSil