22 Aralık 2013 Pazar

Kardeşler Zamanı

Ablamla son bir kaç yıldır Aralık ayının sonlarına doğru yemeğe çıkar, kendi aramızda erken bir kutlama yaparız. Kardeşimiz okulu nedeni ile Edirne'de olduğu için ritüelimiz onsuz gerçekleşirdi. Nihayet bu sene hep birlikte olabildik.

İlk önce sıcak bir şeyler içmek için girdiğimiz kafede birbirimize, aldığımız sevimli hediyeleri verdik :)

Ben, hediyemi açarken ve ebleh bir şekilde gülümserken :)

***
***

Sonra da biraz gezip yemeğimizi yedik. Hayatım boyunca hep üç kız kardeş olmanın avantajlarını yaşadım. Umarım daha uzun yıllar boyu birlikte güzel zamanlar geçireceğimiz günler yaşar, güler eğleniriz. Belki bir gün hayat şartları yüzünden ayrı yerlerde olmamız gerekecek olursa şimdi olduğu gibi hep berabermişiz gibi bağlılığımızın tam olacağına inanıyorum. Onları çok seviyorum ve bir gün bir çocuğum olursa, bir de kardeşi olmasını çok istiyorum.

3 yorum:

  1. Ne güzel ^^
    Ben de ablamla çok iyi anlaşıyorum, olmasaydı eksik hissederdim. Erkek kardeşimiz de var ama bir kız kardeş değil :D

    YanıtlaSil
  2. :) Ben ortanca olduğum için abla sahibi olmanın kıymetini çok iyi anlıyorum. Erkek kardeşle paylaşımlar biraz daha kısıtlı oluyordur haliyle :)

    YanıtlaSil