26 Aralık 2013 Perşembe

Beşiktaş - Taksim Hattı

Bu hafta hava harika. Dün, Beşiktaş Akaretler'de kısa bir işim vardı, güzel havada dışarı çıkmak çok iyi geldi. Ablamla bol bol yürüdük. Akaretler'i çok seviyorum ama işim olmasa uğradığım bir yer de değil. Senelerdir gitmiyordum. Uzun bir yürüyüşün ardından Cafe Nero'da mola verdik.


Süslü dükkanları izleyerek yavaş yavaş meydana indik.
***
***
***
***
Kabalcı Kitabevi'nde kısa bir tur attıktan sonra Taksim'e Cafe Bunka'ya gittik. 

Cafe Bunka'ya en son bu yaz gitmiştik. Bol gezmeli bir günün arkasından güzel bir "yeşil çay saati" yapmıştık. Cafe Bunka'nın sessiz ve dinlendirici ortamını çok seviyoruz. Günün yorgunluğunu atmak için ideal bir mekan.


8 yorum:

  1. O balkabaklı cheesecake var ya, ona bayılıyorum.
    Ne güzel bir masa hazırlamışlar, Cafe Bunka'nın bardakları da çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce yememiştim, meraktan denedim, beğendim :) Cafe Bunka'da servisler çok güzel oluyor, bizde çay setlerine bayıldık :)

      Sil
  2. Ben artık bu bloğa bakmayacağım.. Herşeyden canım çekiyor sonra yaa! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel şeyler oluyor ama abla! :D

      Sil
    2. Tamam tamam az fotoğraf koyacağım bundan sonra, kahve ve yemek de yayınlamam ;)

      Sil