31 Ekim 2016 Pazartesi

Adaçayı Tütsüsü

Eskiden ne çok tütsü alır yakardım. Ne severdim... Bu sıralar eskilere dönmüş gibiyim bir farkla artık doğrudan kurutulmuş bitkileri yakıyorum. Adaçayının tütsü gibi kullanıldığını öğrendiğimden bu yana sıklıkla özellikle de evi temizledikten hemen sonra yakıp odalarda gezdiriyorum. Hem kokusu hem de bıraktığı hissi çok seviyorum.


Ben bu işlemi şimdilik küçük bir fırın kabında yapıyorum. İçine doldurduğum adaçaylarını yakıyorum ve çıkardığı dumanla birlikte mistik kokusunun verdiği şifayı hissediyorum. Üstelik solunum yollarına da iyi geliyormuş benim gibi sık sık hasta olanlar için güzel bir takviye.


Sırada denemek istediğim bitkiler, üzerlik tohumu ve lavanta kullananlar çok tavsiye ediyorlar ben de seveceğime eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder