17 Kasım 2013 Pazar

Morning Glory

Bir Kore markası olan Morning Glory'nin defterlerini çok seviyorum. Belki bir çok kişi biliyordur ancak ben yeni öğrendim ki, Morning Glory kırtasiye ürünleri Beşiktaş'da Kabalcı Kitabevi'nde satılıyormuş. Bugün gitme fırsatım oldu. Daha önce Morning Glory'nin bu kadar çeşit ürününü bir arada görmemiş biri olarak kitabevinde geçen zamanım nasıl keyifliydi anlatamam.
İncelikle düşünülmüş defter ve kırtasiye ürünleri ile dolu raflar, kim mutlu olmaz ki?


Beğendiğim bir kaç parçayı da aldım elbette. Biz Mesut'la birer de Index planner aldık. Yıllık, haftalık, aylık bir düzenleyici. Tam olarak benim ne işime yarayacaksa :P ama Mesut'un çok işine yarayabilecek bir planlayıcı.

Her sene yeni bir ajanda almak gibi bir ritüelim vardır, ajanda kullanmayı severim. Hayalimde hep bir Morning Glory ajandaya sahip olmak vardı. Maalesef bu hayalim yine gerçek olamadı, satmıyorlarmış :(
Defterden deftere dolaşırken gözüme Kore müzik grubu T-ara için MG'nin premium ürün olarak hazırlamış olduğu defteri gördüm. Hem şaşırdım hem de çok sevindim çünkü kardeşim kendilerini pek çok sever, ona hediye etmek için hemen bir tane aldım. Defterin içinde grup elemanlarının imzaları, fotoğrafları ve her birinin küçük bir anime çizimi var. Keşke şöyle Big Bang'li, Suju'lu veya Block-B'li versiyonları da olsaydı... Kabalcı Kitabevi'nden çıkar çıkmaz Kadıköy şubesinde neler vardır acaba diye düşünmeye başladım :) Umarım bir ara Kadıköy şubeye gidebilirim :)

4 yorum:

  1. Çok şirin ürünler bunlar, bende en yakın zamanda gitmeyi istiyorum sayende böyle güzel bir kitap evini keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  2. daha bir çok ürün var, tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil
  3. G-Dragonlu defter olsa ben yazmaya kıyamazdım ya ^.^

    YanıtlaSil
  4. Bendeee :D Arada bakar bakar dururdum ;)

    YanıtlaSil