9 Ekim 2016 Pazar

Temiz İçerikli Ürünler

Eskiden çok sık oje sürerdim ve bundan büyük keyif alırdım. Zaman içinde sıkıldım, gerek tırnağıma verdiği zararlardan, gerekse ojelerin içeriklerindeki zehirli maddeleri okudukça, öğrendikçe iyice soğudum. 
Manikür ise favorim. Manikürünü benim gibi evinde yapan birçokları gibi Sally Hansen vazgeçilmezim. Sally Hansen ürünleri, özellikle indirim döneminde fiyat / sonuç açısından gayet makul ve başarılı . Tırnak etlerini iterek manikür yapanlardan değilim, en başından makasla işlem yaptırarak bu güne kadar geldim doğal olarak bu durumu değiştiremem. 
Sally Hansen'ın E vitaminli tırnak ve tırnak eti yağını yeni kullanmaya başladım, çok memnunum zaten yağlar konusu hep ilgimi çekmiştir. İçeriğinde Aloe vera, kayısı çekirdeği yağı gibi yağlar var. İnstant Cuticle Remover'ı severek kullanıyordum arkasından böyle zengin içerikli bir yağı kullanmak gerçekten faydalı oluyor hem de zararsız içerikli bir ürün kullanmanın rahatlığını yaşıyorsunuz.


 Yağlar demişken, ben yıllar önce göz çevreme Awe Cemre'nin üzüm çekirdeği yağını sürmeye başlamış ve 2-3 sene kadar da gayet severek kullanmıştım sonra nasıl olduysa kremlere geçiş yaptım. Bu süreçte çeşitli kremler denedim The Body Shop, Clarins, Skincode ve Shiseido markalarının oldukça başarılı bir çok kişi tarafından denenen ve memnun kalınan kremlerden hiç memnun kalmadım çünkü hepsi ama hepsi bende yağ butonu yaptı. Aslında kremlerin suçu yok muhtemelen benim cilt yapımla ilgili bir durumdu. Artık bir süre sonra ben de mücadele etmeyi kestim ve krem kullanmaktan vazgeçtim. Bir ay önce Awe Cemre'nin üzüm çekirdeği yağını tekrar denemeye başladım. Bu kadar ürün kullanmakla vakit ve nakit kaybedeceğime keşke hemen yağlara dönüş yapsaymışım. Bu yağ soğuk sıkım bir yağ ve bildiğim kadarıyla tam bir etki almak için kullandığımız yağlarda, soğuk sıkım olmasına dikkat etmeliyiz. Hiç bir şekilde göz çevremde yağ butonu yapmıyor gece yatmadan 10 dk. önce sürüyorum ve sabah kalktığımda verdiği nem benim için gayet yeterli oluyor.


Sağlıklı ve temiz içerikli ürünlerden bahsetmişken hepimizin evinde bulunan sıvı sabunların da aslında ne kadar sağlıklı olduğu tartışılır. Eşimin bir arkadaşı sıvı sabun yapımı ile ilgili bir fabrikada çalışıyor o da en sağlıklısının eski usül katı sabun ile ellerimizi yıkamamız olduğunu düşünüyorsa artık siz verin kararı... 
Ben de en azından evimde katı sabun kullanmaya karar verdim. Elbette yine sıvı sabun da bulunduruyorum misafir vesaire gibi durumlarda isteyen kullanabilsin diye... 
Ve farkettim ki ellerimde çok sık yıkamamdan kaynaklı fazlasıyla bir kuruluk, ne kadar el kremi kullansam da rahatsız edici bir his oluşurken, sabun kullanmaya başladığımdan bu yana gün içinde çok fazla krem sürme ihtiyacı duymuyorum ve bu durumdan ziyadesiyle memnunum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder