6 Ocak 2014 Pazartesi

Haberler

Hafta sonu 47 Ronin'e gittim. Gişede bekleneni verememiş filmi ben çok beğendim. Tabii eleştirebileceğimiz bir kaç detay var, mesela filmin Japonca olmaması benim için en büyük sorundu. Şöyle Japonca'nın oturaklı tonlamalarını duymayı bekliyor insan. Fakat sonuçta film Hollywood yapımı elden ne gelir? Bunun dışında çok güzel dövüş sahneleri, harika elbiseler, renkler, bolca Japon miti mevcuttu bu da bana yetti.  

11-25 Ocak tarihleri arasında Akbank Sanat'ta "10. İstanbul Japon Filmleri Festivali" başlıyor imiş. Gitmeyi çok istiyorum. 

Annem bana hep çiçek yetiştirmek ile ilgili hiç bir yeteneğimin olmadığını söyler ama bu doğru değil,  işte kanıtı! Çiçeğim ne güzel de açmış, sanki bahar gelmiş gibi :) 


Kahvemin içinde hayalet var sanki. İtiraf etmeliyim ki ben çok korkak bir insanımdır. Korkulacak bir şeyler bulmak benim için çocuk oyuncağıdır. Geçenlerde akşam evde yalnızken ışıklar söndü, mum yakmak için mutfağa çakmak almaya giderken koşuşum ve kalbimin deli gibi atması, bir taraftan etrafa kolumu bacağımı çarparak kendime darp etmem, aklıma geldikçe çok gülüyorum. Tabii o anda gülmekten çok "neden bu kadar korkağım" diye söylenip kendime acıyordum :( 
Üstelik mükemmel korku filmi arayışım da tüm hızıyla devam ediyor. Oysa benim neyime korku filmi izlemek...


Tatile çıkan gençlere musallat olan sapık temalı filmlerden bahsetmiyorum elbette. Bir çok korku-gerilim filmi izledim fakat en son izlediğim "A Tale Of Two Sisters" apayrı bir yere koydum bu filmi, muhteşemdi. 

4 yorum:

  1. Abla benim içinde 47Ronindeki en büyük eksiklik o keşke diyorum halk kendi arasındaki muhabbetleri falan bare Japonca yapsalardı ama işte.. Muhtemelen Japonyada bayağı düşük oy almasının sebebide bu.. :T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Japonya da pek rağbet görmemesinin nedeni de bu olabilir :(

      Sil
  2. İnsanlar 47 Ronin'den çok bahsediyorlar, belki giderim. Çiçeğinin koyu pembesinden vardı ama öldürdüm iki günde. Çiçek büyük sorumluluk Banu, tebrik ediyorum ^^
    Korku filmi, dizisi izlemem sonra sabaha kadar gözüm açık kapıya, pencereye bakıyorum :D Benim için resmen işkence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir de sarı rengi var ve bugün o da çiçek açtı çok sevindim. Anneme dün bahsettim çok önemsemedi, beni bir sen tebrik ettin Irmak çok teşekkür ediyorum :D Bende aynı şekilde izleyip yattıktan sonra gözüm sürekli kapıda oluyor :D yine de vazgeçemiyorum :)

      Sil