26 Ocak 2014 Pazar

Kilo - Alışveriş - İf

Kilo verme mücadelesi içinde geçen yaklaşık 2 haftanın sonunda verebildiğim kilo sayısının sadece ve sadece "1" olması benim adıma ne üzücü bir durumdur.
Yine de yılmayıp devam edeceğim ama bu kadar çaba boşa gidiyor madem arada sırada düzeni bozarak isyan edebilirim. 
Bu donutlardan yalnızca bir adet yedim ve hayatımda ilk kez yediğim bu lezzeti bir ikinci kez daha deneyeceğimi hiç mi hiç zannetmiyorum. 




İndirimler herkes gibi beni de çok mutlu ediyor. Fırsattan istifade eksiklerimi kapatıyorum ya da kendimi o aldığım şeye çok ihtiyacım olduğuna inandırıyorum :) Açıkçası kıyafet ayakkabı gibi eşyaları sezonunda aldığım zaman içim acıyor, bir süre sonra fiyatının neredeyse yarı yarıya ineceğine emin olduğum bir şeye çok daha fazla para vermeyi kabullenemiyorum. Bu indirimden şu ana kadar en severek aldığım şey, Matraş indiriminden aldığım ayakkabılar oldu.
Zımbaların modası geçti ama çivi, zımba çok seviyorum yapacak bir şey yok :)

   
İf İstanbul Uluslararası Bağımsız Filmler Festivali kapsamında Hayao Miyazaki'nin son filmi Kaze Tachinu / Rüzgar Yükseliyor gösterimde olacak, saatler ve günler biraz ters ama kaçırmak istemiyorum, bir sorun çıkmazsa gideceğim.
Yeni bir haftaya başlıyoruz bu hafta ile ilgili en büyük dileğim İstanbul gibi yağışa ihtiyacı olan tüm şehirlere bol yağış, bereket. Buna ihtiyacımız var...

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Irmak, ben sevemedim nedense, oysa tadının tam benlik olduğuna emindim :)

      Sil