29 Ocak 2014 Çarşamba

Yeme İçme / İhsan Oktay Anar

Bugün İstanbul'a bol bol yağmur yağdı. Hava soğuk, kasvetli mevsimine gayet uygun, depresif bir gün idi yani. Yağmur çok yağsın barajlar dolsun, yağmurla bir sorunum yok ama depresyona girmeye meyilli benim gibiler için sıkıntılı. Sabah ablamı aradım, onun da durumu benden farksızdı, bende yola koyuldum kendisine misafirliğe gittim :)

Depresyonda olan insanlar kendilerini yeme içmeye verirler, elbette hunharca yedim, vicdanımı rahatlatmak için de son zamanlarda düzenli pilates yapıyor olmamı bahane ettim. Ablamla bol bol sohbet ettik, güldük, yeğenimle bol bol oynadım. Valla küçücük bir yeğenim var beni hallaç pamuğuna çevirdi, epey kudurduk. Akşamda kız kıza alışveriş yaptık. Kötü enerjiyi atmayı başardık galiba :)


Son 1-2 senedir şiddetli bir dudak kuruluğu sorunu yaşıyorum, mevsim farketmiyor, Yaz - Kış devam ediyor. Bu durumdan çok muzdarip olduğumdan onlarca krem denedim ve hiç biri işe yaramadı. Sanırım bu kez aradığımı buldum yani umarım bulmuşumdur, şimdilik iyi gidiyor gibi... 


Bugün,Yedinci Gün'e başladım. Bir gün Nobel Edebiyat Ödülü almasını ümit ettiğimiz büyük yazarımız İhsan Oktay Anar'ın güzide eserine. Onu seviyor, sayıyor ve kendisini her zaman geri planda tutmasına büyük saygı duyuyoruz.

4 yorum:

  1. Ne güzel tabak ^^ Artık tatlılara karşı zaafım olduğunu anlamışsındır :D
    İhsan Oktay'ı ben de çok seviyorum. Masalsı anlatımı hoşuma gidiyor. Yeni kitabını alıp okumadım daha. Bakalım o nasıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya, tatlı ile hayat daha çekilir oluyor kesinlikle :) Evet kendisinin tarzını ben de çok beğeniyorum, sanırım Ocak ayı içinde yeni bir kitabı daha çıkmış, Yedinci Gün güzel gidiyor, tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Galiz Kahraman değil mi? Ben de bir kaç hafta önce bitirdim Yedinci Gün'ü. Çoğu kişi kitaba kusur bulsa da ben de beğenerek okumuştum.

      Sil
    3. Evet, Ocak ayında çıkan kitabı Galiz Kahraman. Ah sen okudun bitirdin, ne güzel. Benim henüz bitmedi ama güzel gidiyor.

      Sil