30 Ağustos 2014 Cumartesi

Eylül'e 1 Kala

Bugün 30 Ağustos Zafer Bayramı! Herkesin bayramı kutlu olsun. Bayram hafta sonuna denk gelince çalışanlar 1 günlük güzelim tatillerinden oldular. Mesut ise evde bilgisayar başında çalışması gerektiği ve motivasyon sıkıntısı çektiği için son derece üzgündü. Evde çalışmak ne zordur iyi bilirim çünkü 3 sene boyunca hafta içi 2 gün home office çalışırdım. Eski işim buna olanak veriyordu ve ben bunu ilk zamanlar bir avantaj olarak görsem de sonra sonra nefret etmeye ve evden çalışmayı tercih etmemeye başlamıştım. Baktık ki Mesut'un bugün çalışmaya hiç niyeti yok biz de Burcu'yu da zorla yanımıza katarak dışarı çıktık :)
Midpoint'i severim, bugüne kadar gittiğim en güzel Midpoint, kuşkusuz "Kalamış Midpoint" idi. Yat Limanı manzarasıyla, atmosferiyle kendimi sanki Ege'de tatilde gibi hissettim.   

Bugün hava çok güzeldi, mis gibi bir esinti vardı, biraz ferahladık çok şükür. Eylül ayına girmeye bir gün kaldı. Bu sonbahar benim için çok önemli, umuyorum hepimiz adına güzel günler bizi bekliyordur ^_^


4 yorum:

  1. Bayıldım. Süper bir mekanmış :) Umarım sonbahar güzel ve umutlu günlere yol almanı sağlar canım kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yermiş :)

    YanıtlaSil