23 Ağustos 2014 Cumartesi

Nem ve Deprem

Her gün düzenli olarak meteorolojinin internet sitesini ziyaret edip nem kontrolü yapıyorum. Derece derece takipteyim. Nem sorunu olmayan şehirlere şu an çok özeniyorum..


Bu sene hiç bir zaman olmadığı kadar çok depremi düşündüm. Depremle yatıp depremle kalkıyorum, aklıma gelmediği gün yok gibi. Her gün bundan bahsederek insanları bıktırıyorum. İstanbul'da olması beklenen depremin yaratacağı tahribat senaryoları o kadar korkunç ki... Sonra deprem gece mi olacak gündüz mü? Aklımda türlü türlü sorular, kötüsünü düşünmemeye çalışıyorum ama işte bir deprem olacak nihayetinde ve İstanbul'un buna hiç hazır olmadığını görmek zor değil. Umuyorum öngörülen senaryoların en kötüsü yaşanmaz.













2 yorum:

  1. Hava çok sıcak, kış gelsin diye sabırsızlıkla bekliyorum.
    Birkaç hafta önce İzmir'de deprem oldu. Ne kadar hazırlıklı olursan ol deprem insanı korkutuyor ve yaşadığın çevrenin de hazırlıksız olduğunu görmek işi daha da kötüleştiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışı ben de çok özledim :( Depremin adı bile korkunç, en az hasarla atlatmayı dilemekten başka elimizden bir şey gelmiyor.

      Sil