6 Eylül 2014 Cumartesi

Mevsimlerden Sonbahar

Eylül geldi, yağmurlar başladı. Nem canımıza okumaya devam ediyor gerçi, yine de sonsuz şükürler.
Eylül ayını çok seviyorum. Özellikle de okullar açılacağı için kırtasiyelere gelen yepyeni sevimli defterler, kalemler ve okul malzemeleri ile gözlerim şenlenir, içim bir mutlu olur.
Kendimi biraz daha mutlu edeyim dedim, bugün iki tane defter aldım.

Kore, kırtasiye konusunda çok iyi özellikle de Kore malı defterlere bayılıyorum <3
Şu sıcaklarda dahi evde terliksiz/çorapsız gezemeyenlerden olduğum için yeni bir ev patiği aldım. Sonbahara hazırım.





2 yorum:

  1. Defterler çok güzel ^.^
    Ben de evde asla terliksiz dolaşmayangillerdenim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Hehe buna sevindim :) Kulüpte yalnız değilim ;)

      Sil