31 Mart 2016 Perşembe

Bahar

Mart ayının son günü, ülke gündemimiz öyle olmasa da hava çok güzel dışarıda bir bahar kokusu yeni beklentiler, umutlar ve güzel dileklerle Nisan ayına giriyoruz.


Ne zamandır yapmayı istediklerimi ve sürekli ertelediğim şeyleri listeledim izlemek istediğim filmler, okunacak kitaplar, pilates, çalışılması gereken konular, ev ile ilgili ertelenen işler, projeler ve benzeri... Dün listemi gerçekleştirmeye başladım tabii önemli olan süreklilik, disiplin olmadan başarılı olmuş sayılırmıyız? Sanmam. Ben bu listelere hep ara veririm ama hiç bırakmam her zaman aklımın bir köşesinde o yarım kalmışlık beni rahatsız eder ve eninde sonunda kaldığım yerden devam eder veya en başa dönerek yeniden başlarım. 
Fotoğrafta ki gibi bir kahve de beni her zaman mutlu ve motive eder ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder