10 Mart 2016 Perşembe

Son Zamanlarda Sevdiklerim

Bahar yaklaşıyor hava serin ama güneş daha sık ortaya çıkıyor güneşin verdiği enerjiyi özleyenler olarak son zamanlarda güzel giden bu havalardan mutluyuz.
Genellikle bloga uğrama isteğim pek fazla olmuyor fakat bugün bir şeyler yazmak istedim. Ne üzerine paylaşım yapayım diye düşünürken benim için farklı olarak son zamanlarda beğendiğim ürünler hakkında yazmaya karar verdim.
İlk paylaşımım eşimin seçimi olan bir kahve fincanı. Paşabahçe'den aldığımız bu fincan (daha doğrusu fincanlar) aslında espresso fincanı olarak satılıyor fakat biz espressoyu lungo sevdiğimiz için bu fincanı sabahları okkalı bir Türk Kahvesi içmek isteğimizde kullanıyoruz. Yanında da bu tarz klasik su bardakları ile sunum yapmayı seviyorum.

***
Son zamanlarda kullanmayı çok sevdiğim bir diğer ürün, bir şampuan. Kerastase'in yoğunlaştırma ve hacim vaad ettiği bu şampuan ince telli ve zayıf saçlar için oldukça uygun. Formülü kök hücre araştırmaları sonucu geliştirilmiş. Benim saçlarım epey ince telli ve zayıf, şampuanı 1 aydır kullanıyorum ve fark edilir bir sonuç elde ettiğimi söyleyebilirim. Kullanmaya devam edeceğim.

***
Sıradaki paylaşımım ise Mac'in iki ruju. Hayatım boyunca kullanabileceğim yalnızca bir makyaj malzemesi seçmem gerekse kesinlikle doğal tonlarda en sevdiğim rujumu seçerim. 
Mac'in rujlarının büyük hayranı sayılmam fakat son zamanlarda iki rujunu kullandım.
Aşağıda ki Mehr isimli ruj, aslında almak isteğim Faux idi fakat hangi Mac'e gitsem bulamadım sonunda Mehr'i denemeye karar verdim, bu mat ruja bayılmadım ama epey kullandım.
(Mehr)
Geçen Cumartesi tesadüfen Faux'yu bulunca "keşke daha önce bulabilmiş olsaydım" dedim çünkü bu ruj benim beklentimi Mehr'e göre daha fazla karşılayabildi. Son bir kaç gündür sadece bu rengi kullanır oldum. Fotoğraflarda bir fark yok gibi gözükse de yapıları renkleri farklı.

(Faux)

Şimdilik aklıma geldiği kadarıyla benim için son zamanların "en"leri böyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder