4 Nisan 2016 Pazartesi

Yeni Hayat

Geçen sene aldığım sümbülün çiçekleri döküldükten sonra seneye tekrar açar umuduyla soğanını saklayıp Mart ayı tekrar dikmiştim ve beklediğim oldu sümbüller açmaya başladı, uykudan uyanır gibi... Çok güzel bir görüntü <3


Geçen hafta Zara Home'dan aldığım çekmece tokmakları çok işime yaramıştı ben de gaza gelip biraz daha aldım fakat düşündüğüm yerlere uymadı. Gece yatana kadar evde bu kulpların uyacağı çekmece, dolap düşündüm ve sonunda İkea'dan aldığımız beyaz dolap aklıma geldi elimdekilerden iki tanesini de dolaba taktım da gece rahat bir uyku uyudum. Bazen takıntı yaptığım şeyler çok gülünç. 

 

3 yorum:

  1. Çekmece tokmakları çok güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Zara Home'da çok alternatif var :)

      Sil
  2. Çekmece tokmaklarına bende bayıldım. Çok hoş duruyor. :)

    YanıtlaSil