9 Kasım 2015 Pazartesi

Sonbahar&Waffle

Aylar sonra ilk kez bloguma giriyorum. Sonbahar geldi geçiyor dahası yıl bitiyor inanılır gibi değil. Evin önünden, tam anlamıyla sonbaharı anlatan güzel bir fotoğrafla açılışı yapayım o halde.

,,,
Dün kulak piercing'i yaptırdım. Yıllardır istediğim bir şeydi fakat internette kıkırdak deldirmenin sağlıklı olmadığına dair yorumlar okumanın verdiği korkuyla sürekli ertelediğim bir konu oldu. Nihayet çok fazla insanın tercih etmesinden de cesaret alarak dün yaptırdım, mutluyum şimdilik bir sıkıntı yok ^^
***
Havalar soğudu tatlı sezonu açıldı. Hiç sevemediğim nadir tatlılardan waffle nedense en sevdiklerimden biri oldu. Asla poşet bitki çay içmeyen ben, her gün içer oldum.

 Kısmetse hayatımda ilk kez yurt dışına çıkacağım, Cumartesi günü başlayacak Londra seyahatimizi dört gözle, heyecanla bekliyorum.
Böyle böyle geçiyor günler. Artık daha sık yazarım, daha güzel fotoğraflar atarım diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder