8 Mayıs 2014 Perşembe

Sonuç

Mayıs ayına serin ve yağmurlu bir giriş yaptık. Nisan sonu da epey yağmurlu geçmişti ve ben, bu çok yağmurlu günlerden birinde Topkapı Sarayı'na uzanan güzel bir gezi yaptım. Upuzun sırada beklerken inadına azalmayan, artarak çoğalan yağmur nedeniyle yağmurluğumun tamamen üzerime yapışması, benim deli gibi üşümem, donmam ile devam eden gün, her şeye rağmen çok eğlenceliydi.

***

Tarihi Yarımada'ya  bir ziyaret yapıyorsam muhakkak Çorlulu Ali Paşa Medresesi'ne gitmeli, Közde Türk Kahvesi içmeliyim.
Elmalı çayın lezzetini de atlamamalıyım.

***
Uzuuuun zamandır Kore dizisi izlemiyordum. "You Came From The Stars"  bir çabuk da izledim bitirdim. Çok eğlenceliydi. Ramen+Dizi keyfi yapmayalı epey olmuştu, iyi geldi. 
***
Bir yazıda iki adet kahve fotoğrafı fazla olacak ama kahveme eşlik edecek güzel bir kitap buldum.
***
Vee geçtiğimiz Pazar günü de kızkardeşlerim ve ben CuteMelonumuz ile görüştük, tanıştık, kaynaştık. Hep beraber güzel vakit geçirdik. Kendisini tanıdığımız için çok çok mutlu olduk :)

Sıcacık pırıl pırıl yaz günlerini iple çekiyor, yaza en kısa zamanda kavuşmak dileğiyle yazımı sonlandırıyorum.

6 yorum:

  1. Abla saatleri ayarlama enstitüsü kitabını bana tavsiye ediyormusun? Edebiyat dersimiz varken hep duyardım ama bugün biraz daha çekici geldi bana.

    Pazar günü çok güzel geçen nadir günlerimden bir tanesiydi. İyiki varsınız. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle tavsiye ederim, bence okumalısın. Ben, "neden bu zamana kadar okumamışım" diye hayıflanıyorum şu an.
      Bizim için de çok güzel geçti Erencim, inşallah yakın zamanda tekrarlarız :)

      Sil
  2. Çorlulu Ali Paşa şu an olmak istediğim tek yer diyebilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası seninle özdeşmiş bir mekan benim için :) Beraber gitmeyeli çok oldu, ne zaman istersen gidelim...

      Sil
  3. Banu ben yine kahve gördüm :D
    Çok güzel geçmiş günlerin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Artık her yazıya çifter çifter kahve fotoğrafı koyacağım :D
      Keyifliydi :))

      Sil