13 Mayıs 2014 Salı

Gözlük

Yıllardır kullandığım emektar gözlük çerçevem geçenlerde kendi kendine kırıldı. Nihayet bir doktor randevusu alıp gidebildiğimde bu olayın üzerinden tam 1 ay geçmişti. En son kontrolden sonra ( 3,5 sene) numaramın hiç büyümemiş olması benim için büyük bir şans oldu.

Doktoruma, gözlüğümü yalnızca bilgisayar kullanırken, kitap okurken veya televizyon izlerken kullandığımı anlattığımda bana bunun yeterli olacağını, takmadığım zamanlar için vicdan azabı duymama gerek olmadığını söyledi. Buna çok sevindim.
***
Yeni bir gözlük alırsam, mutlaka şu çok moda olan yuvarlak çerçeveli gözlüklerden alacağımı söylerdim, ta ki onlardan birini gözüme takana kadar. Her şeyden önce yüzüme yakışan yuvarlak çerçeveli bir model bulmakta çok zorlandım ve nihayet bir tanesini beğendiğimde, satıcının "bunu ayırtayım isterseniz?" sorusuna karşılık "gerek yok, kalsın" cevabı vermemin azizliğine uğradım. Sadece 2 gün sonra tekrar gittiğim mağazada o model satılmıştı, optik gözlüğü hafife almamak gerekiyormuş.
Neyse, çok da üzülmedim çünkü görüntü olarak beğenmiş olsam da aslında hiç rahat bir model değildi. Yuvarlak çerçeveli başka modeller de denedim ve evet, hepsi görsel olarak çok güzeller ama uzun süre kullanımda rahatsız edecekleri belliydi. Bu çerçeve tipi gerçekten hiç ama hiç rahat değil... 
Sonuç olarak  her mantıklı insan gibi hem rahat ettiğim hem de yüzüme oturan bir model almaya karar verdim ve yine daha önce beğendiğim ve çok şükür ki ben alana kadar satılmayan gözlüğü aldım. Böylece maceramın sonuna gelmiş oldum :) Şu anda gözlüğümü takmış konforlu bir şekilde yazımı yazabiliyorum, ne mutlu bana :)

2 yorum:

  1. Gözlüğünü iyi haberler okurken güzel şeyler görürken kullanmanı dilerim Banu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Irmak, ne kadar anlamlı bir dilek, güzel temennin için çok teşekkür ederim :)

      Sil