21 Kasım 2013 Perşembe

Yılın Son Ayına Yaklaşırken



Aralık ayını çok seviyorum. Nedeni ise bir seneyi daha iyisiyle kötüsüyle bitirmemiz ve arkasından bizi karşılayan yepyeni sıfırdan bir yıla başlayacak olmamız gerçeğinden çok "yılbaşı süsleri" :) Alışveriş merkezlerinin yeni yıl süslemeleri, mağazalara gelen yeni yıl konsepti, ağaç süsleri ve bol bol kırmızı renkli aksesuar, süs, masa süslemeleri... diye gider. Ağaç alıp süsleme adetim yoktur. Her sene "bu sene güzel bir yeni yıl ağacı alıp süsleyeceğim" desemde bunu hiç bir zaman gerçekleştirmedim, açıkçası üşendim :) Belki kafamda, bu süsleme işleri sadece çocuklu evlerde olmalı gibi saçma bir düşünce olduğundandır...
Bazı mağazalar yeni yıl hazırlıklarını bitirdi bile. Bunlardan biri Tepe Home. Dün Tepe Home'a gittim, ağaç süslemeleri, noel babalar, geyikler... Mağaza her şeyiyle yeni yıla hazırdı. Çocukluğumda, yılbaşına yaklaşırken yayınlanan çizgi filmleri aklıma getirdiği için bu üç karakteri aldım. Yalan değil, Kasım sonları başlayan, Aralık'ta artarak çoğalan, yılbaşı adına yaratılan bu şaşaalı, tamamen ticari olduğunu bildiğimiz  atmosferi seviyorum :) 

4 yorum:

  1. Çok şekerler. Benimde bazı sürprizler var bakalım...

    YanıtlaSil
  2. Hmm... Nedir ki? merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de yılın bu zamanını ve atmosferini seviyorum ^^
    Sanırım 10 yıldan beri ağaç süslerim. Önce küçük bir ağacım vardı ama şimdi kocaman bir ağacım var.
    Ölmeden önce yılın bu zamanını Avrupa'da bir ülkede geçirmek istiyorum. Neden bilmiyorum ama ışıklar, süsler, ağaçlar, soğuk hava, kar bana çok cazip geliyor :D

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel! Bende istiyorum aslında. Belki küçük bir ağaçla başlamak benim için de güzel bir başlangıç olur. Avrupa'da yeni yıl hazırlıklarını görmek, o havayı almak, yaşamak eminim çok keyifli olurdu. Umarım bu isteğini en kısa zamanda gerçekleştirirsin :)

    YanıtlaSil