24 Ekim 2013 Perşembe

Yeşil Çay Zamanı

Ekim ayı bitmek üzere, dışarıda her ne kadar güneş olsa bile hava benim gibi çok üşüyen biri için o kadar da sıcak değil fakat herkes öyle ince giyiniyor ki, bende dışarıda pek kalın giyinmeye utanıyorum. Öğlen çok sıcakken akşam bir anda buz gibi olabiliyor.
***
Aylardır işsizim ve artık  günlerimi çok ama çok sıkıcı bulmaya başladım. Zaten keyifli günler geçirmiyorken üstüne birde kendimi işe yaramaz görüyor olmam tüm depresyonuma tuz biber oluyor. 10 yıllık çalışma hayatımın ardından işi bırakmak ve bu işsiz geçen sürede olur diye umduğum şeylerin gerçekleşmemesi, tekrar çalışmaya niyetlendiğimde bunun hiç de öyle kolay olmadığını görmem... Bir kere kendi adıma her işe bir kulp bulmam da apayrı bir konu başlığı. Hayalimde böyle canlandırmamıştım. Bütün bunlar bir tarafa, sürüncemede bekleyen bazı olaylarım var ki bu da bir işe girsem bile devamlı izin almak zorunda kalabileceğim anlamına geliyor ki ben, sürekli izin isteyebilenlerden değilim.  Ne yapmalıyım? Sürüncemede kalan o işlere mi öncelik vermeliyim? Yoksa oturup adam akıllı iş mi aramalıyım? Hangisi daha hayırlı? Hangisi beni daha çok mutlu eder? Ve ben neyi hak ediyorum? gibi bir sürü sorular, kendime acımalar şeklinde geçen günlere merhaba!
***
Bugün kardeşim bana geldi, yeşil çay yaptım. Green Life'ın yeşil çayını seviyorum dün ablamla onun en sevdiği market olan Macrocenter'a gittik, alışveriş yaptık. Çayı da orada buldum, burada ki Carrefour'da yok nedense.

Yeşil çayın yanında ne yemek adettir bilmem ama benim servisim biraz Pringles, biraz ceviz, biraz da Oreo şeklindeydi :) 


Merkür gerilemesi gerçekten insanları olumsuz yönde etkiliyor olabilir mi? Ama ben Merkür yüzünden böyle değilim bunu biliyorum :(

2 yorum:

  1. Yeşil çay sade içilirse daha iyi olur sanki. Oreo yeşil çayın misyonuna ters :P
    Çok kuruyorsun kumru oldun evde dura dura.

    YanıtlaSil
  2. heheh :) elbette ters, daha çok kültürlerin buluşması oldu bu servis :) kura kura mı bu hale geldim yoksa fazla rahatlıktan mı bilemiyorum :)

    YanıtlaSil