19 Ekim 2013 Cumartesi

Hello Kitty World Ataşehir

Sayfamı her açtığımda aşağıdaki yazıyı görmek ve tekrar tekrar o güne gitmek canımı sıkıyor, yeni bir yazı yazma vakti geldi.
Bu bayram tatilinin benim için diğer günlerden farkı yoktu. Herhalde benim kadar bu tatilin hemen geçip gitmesini isteyen olmamıştır. Bayramın son günü ne zamandır gitmek istediğim Helllo Kitty World Ataşehir şubesini ziyaret ettik.


Hello Kitty'ye ilgi duyan biri olmadım hiç ama mağazayı ve Hello Kitty Cafe'yi merak ediyordum. Mağaza içi reyonların fotoğraflarını çekmek yasak idi. Önce mağazayı gezdik, doğal olarak bir sürü anne ve kız çocuğu vardı, bir süre sonra kulaklarımız çocuk sesinden çınlamaya başladı :)


Sonunda kendimizi cafeye attık.


Tatlılar çok şirin ve lezzetliydi.

***
***

Unutmadan, bu mağazaya gelme nedenlerimden biri de netbook um için Hello Kitty'li bir mouse almak isteğimdi lakin koskoca mağazada sadece kablolu mouse satılıyordu ve o da tek modeldi...
Burcu kendine sevimli bir anahtarlık, bir adet not defteri ve kalem aldı. Ben ise elim boş çıktım :) Hello Kitty sevenlerin çok çok beğeneceği bir ortam olduğu kesin.

2 yorum: