19 Nisan 2016 Salı

Baharın Getirileri

Annemin bahçesinde ki kiraz ağacı çoktan çiçeklendi hatta yeni yeni canlılıklarını kaybettiler, çiçekler dökülmeye başladı. Tamamen dökülmeden fotoğraflarını çekmek istedim çünkü belki bu sene son kez meyve verecek. Evet, annemin bahçesi de kentsel dönüşümden nasibini aldı. Kirazı severim ama hiç meyve vermemiş olsaydı bile kiraz ağacını, yapraklarını yine çok seviyor olurdum. Aslında bütün ağaçlar öyle ama kiraz ağacı beni bir ayrı mutlu ediyor. 


Bahçede görmeyi sevdiğim diğer şeylerden biri de yonca çiçekleri.

***

Kendi kendine bir yerde büyümüş küçük çiçeklerden ve tuhaf formlu minicik bitkilerden de mutlu olurum.
Bir bahçem yok ama küçük balkonumu mümkün olduğunca çiçeklendirmeyi ve keyifli bir hale getirmeyi seviyorum. 
En yakın zamanda çini desenli seramiklerle de keyifli görüntüsünü desteklemeyi düşünüyorum.


2 yorum: