28 Kasım 2014 Cuma

Kahve ve Muhabbet

Bugün kurstan sonra eve gitmek istemedim aylak aylak gezeyim belki alışveriş yapayım, güzel bir kahve içeyim istedim. Ablamı aradım, onunda durumu müsait olunca beraber takıldık, kahvemizi içtik. Kendisiyle film ve kitap sohbeti yapmak çok keyifli olduğundan vakit hemen geçti tabii.


Akşam ise Mesut'la buluştuk, düştük yollara, Cuma trafiği bir taraftan, köprü trafiği diğer taraftan bunaltıcı ve uzun bir yol bizi bekliyordu. Benzin istasyonuna uğradığımız sırada amigo's hot dog'u fark ettim. Mesut sosisten nefret eder ama baktım kokular onu bile baştan çıkarıyor hemen birer tane söyledik, hazır olunca da arabada ilerlemeyen trafikte rahatça yedik. Uzun zamandır hot dog yememiştim, çok lezzetliydi <3 


Akşam yemeğini böylece halletmiş olduk :) Ve eve dönüş, taze sıcak bir çay, başka da bir şey istemem. Mutlu hafta sonları <3


4 yorum:

  1. Her fotoğraf cezbedici ama sosisli harika! :D Tekrarı 19 aralıkta inşallah :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosisliyi seni anarak yedim :) Evett gelsin 19 Aralık :)

      Sil
  2. Şimdi fark ettim ben de uzun zamandır hot dog yemedim :D
    Afiyet olsun.

    YanıtlaSil