6 Ekim 2013 Pazar

Mutlu

Cuma günü doğum günüm idi. Önce; öğle saatlerinde ablam, tatlı yeğenim Ege ve kardeşimle ablamın hazırlayıp getirdiği güzel tiramisu eşliğinde bir kutlama yaptık


Akşam ise eşim, kardeşim ve annemle ikinci bir kutlama yaptık. Herkesten çok çok güzel hediyeler aldım.

Çikolata aşkına...

Hediye alıp verme olaylarını çok seviyorum :) Aşağıdakiler ablamın aldığı sevimli hediyeler

Bu kitap ayracını çok çok sevdim :)


Geçen sene doğum günümde hava gayet güzeldi, bu sene maalesef hava mevsimin üzerinde serindi

Ekim ayı bizim için önemli bir ay çünkü 10 Ekim'de de eşimin doğum günü ve ben hala kendisine bir hediye almadım, bakınıyorum bir taraftan. Böyle zamanlarda internet bir kurtarıcı.

Gecenin ilerleyen saatlerinde patlamış mısır, ben ve bilgisayarım, hediye fikirleri için çalışıyorum :)



2 yorum:

  1. Yeni yaşın kutlu mutlu olsun. Her zaman birlikte kutlayacağımız senelerimiz olsun .

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. inşallah, hep birlikte güzel günlere..

    YanıtlaSil