9 Ekim 2013 Çarşamba

Mudo Alışverişim

Ev aksesuarlarında en sevdiğim markaların başında gelen Mudo'yu sıklıkla ziyaret etmeyi seviyorum. Aynı zamanda mutfak ve banyo aksesuarlarını da beğenerek takip ediyorum.
2-3 hafta önce aşağıdaki fincan setini görmüş ve çok beğenmiş fiyatını biraz yüksek bulduğum için alıp almamak arasında defalarca gidip gelerek  "sonunda nasıl olsa bir indirim olur" diye düşünmüş, almaktan vazgeçmiştim.


İki gün önce şöyle bir Mudo'nun internet sitesini ziyaret edeyim dedim ve Mudo Concept ürünlerinde %20 indirim olduğunu gördüm. 

Bugün hemen Mudo'ya gittim, gözlerim bu beyefendiyi aradı, reyonları düzenledikleri için ilk bakışta göremedim satıldı, kalmadı zannettim. Biraz dolandıktan sonra onu gördüm :) 


Zaten ellerinde sadece bir adet varmış  aldım, geldim, yıkadım, pakladım. Mutfağımda çok hoş durdu.


Başta Türk kahvesi olmak üzere kahveyi çok severim. Her gün keyifle içerim.


Artık Espresso keyfime bu güzel fincanlar eşlik edecek :)

4 yorum: