9 Eylül 2013 Pazartesi

Music Bank in İstanbul

Valla bugünü de gördüm ya ne diyeyim... ölmeden önce yapılacaklar listeme bir tik atabilirim sanırım. Konseri deli gibi bekledim ve açıkçası en büyük hayalim kaliteli video ve bol bol fotoğraf çekmekti çünkü konser nihayetinde bitecek ve ben o  günden arta kalan görüntülerle baş başa kalacak, o görüntüleri yaşlanana kadar tekrar tekrar izleyecektim :)




Ve sonra kapı girişinde o yıkıcı haberi aldım. Acı gerçek şu idi ki; içeri profesyonel fotoğraf makinesi almıyorlardı. Kafamdan aşağı dökülen kaynar suları anlatmama gerek yok sanırım.

 
 

 
Yani öyle ki moralimin düzelmesi için konserin başlaması gerekti.
 
 


 
İçeride bir kaç seyircide gördüğüm profesyonel kameralar ile ikinci bir şok yaşadım ama kısmet böyleymiş, bunu düşünmemeye çalışıyorum...
Telefonla idare etmeye çalıştım...
 
 
  
Konsere gitme amacım belli. Super Junior!
 
 
 
Ablamla güzel coştuk, eğlendik, bir kez daha sevdik bu adamları.
 
 

 
***
 
***
 
 
***
 
***
 

 ***
 
 
Bu unutulmaz geceyi yaşatan, organize edenlere teşekkürü borç biliriz :)
 



5 yorum:

  1. Bu kadar güzel geçmesi mutluluk verici :)Onlarda hem sahnedeki tavırları hemde attıkları twit ve instagram paylaşımları ile bizden memnun kaldıklarını belli ettiler. :) Makineye izin verseler daha hoş olurmuş ama sağlık olsun en önemlisi gidebilmekti. :)Umarım bu vesile ile ileride daha çok grup gelir ve hepimizin hayalleri gerçek olur. :)

    YanıtlaSil
  2. konsere kamerasız girmek zorunda kalmak, içimde bir yara hala:(
    daha çok grup gelsin ama suju, kesin bir daha gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Ben gitmedim bu konsere ama Siwon da gelmemiş zaten diyerek teselli ettim kendimi :D Bir de Ft.Island'ı kaçırdığıma üzüldüm :(
    Umarım bir gün Big Bang'ı de görürüz ^.^

    YanıtlaSil
  4. Gözlerimiz Siwon'u aradı ama yine de çok eğlenceliydi, seyirciyle iletişimleri süperdi :) Ft. Island gerçekten coşturdu, Hongki çok iyiydi. Bizde tüm konser ve sonrası hep bunun için dua ettik :) İnşallah o günleri de görürüz :)

    YanıtlaSil