13 Eylül 2013 Cuma

Kim Ki Duk (Bi - Mong)

İnanılmaz derecede hastayım öyle gribim öyle gribim ki, sürünüyorum.
Ben böyle yatar vaziyette günler yaşarken dünya dönmeye, zaman akmaya devam ediyor tabii ki. Mesela, İstanbul - Gyongju 2013 Dünya Kültür EXPO etkinlikleri kapsamında 13 - 19 Eylül tarihleri arasında Türk - Kore film haftası düzenlenecek. Hayatında hiç Kim Ki Duk filmi izlememiş biri olarak bu etkinliği kendi evimde düzenlemeye karar verdim.

Ve bugün, Bi - Mong'u izledim. Böyle bir yönetmeni ve böyle güzel bir filmi geç keşfetmenin utancı ve üzüntüsünü yaşıyorum, şu anda tek isteğim kaybettiğim zamanı telafi etmek.
Filmin konusuna gelirsek, Jin isimli genç adamın gördüğü rüyaların, Ran isimli genç kadının gerçekliğinde uyurgezer olarak yaşaması üzerine tarifsiz bir aşk filmi.

 
 
Film boyunca, zaten kaç gündür ağrımakta olan boğazım iyice boğum boğum oldu ve filmin sonunda göz yaşlarımı tutamadım Şu anda baktığım her yerde adeta filmin bu iki kahramanını görüyorum. Böyle oldukça da gözlerim doluyor.
 

 
 
Bu film benim için zaman geçtikçe açıp açıp tekrar izleyebileceğim bir tada sahip. Daha sağlıklı olduğum günlerde izlemek en güzeli. Ben ki gribimin iyileşme sürecine bugün itibari ile girerim diyordum da film bittiğinde daha çok hastalığım artmış gibi geldi bana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder