20 Haziran 2014 Cuma

Yaz Yaz Yaz

Bu sene nasıl bir yaz yaşıyoruz böyle? Bugün hava kapalı, yağmur yağacak belli... Dün akşam bol bol yağınca bugün güneşli, pırıl pırıl bir havayla uyanacağımızı düşünmüştüm, yanılmışım. En azından ruh halimi bu kadar etkilemeseydi keşke.

Tatil istiyorum, sıcak bir yerlerde bol bol yüzeyim istiyorum ama güneşlenmek istemiyorum. Güneşlenmeyi sevmiyorum. Tatil boyunca yağmur yağmasın gezeyim, güzel fotoğraflar çekeyim istiyorum. Çok güzel dinlenmiş, mutlu olmuş, evimi özlemiş bir şekilde dönmek istiyorum.
Tatile daha çok var, ben şimdilik istemekle yetineyim, olursa ne mutlu bana.

2 yorum:

  1. Yağmuru seviyorum o yüzden benim için sorun yok. Ben de güneşlenmekten hiç hoşlanmıyorum hatta güneşte yürümeyi bile sevmiyorum.
    Defterine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmuru seviyorum ama yaz gelmedi gibi geliyor bana :) Güneşlenmek dedikleri şey benim için tam bir işkence :)
      Defterim sevimli değil mi? Teşekkür ederim :D

      Sil