16 Şubat 2014 Pazar

Sansür

Yuzuru Hanyu serbest programda kusursuz bir performans sergileyemese de altın madalyanın sahibi oldu. Elbette haketti, zira serbest programda o kadar kusursuzdu ki...


Aslında Artistik Buz Dansı konusunda o kadar doluyum ki... Artistik Buz Pateni Çiftler ve Bayanlar kategorisi, izleyebilen oldu mu? Çok merak ediyorum. Ben izleyemedim de... Sansür artık spora kadar geldi dayandı. Çocukları bale ile ilgilenmediği için bu duruma şükreden bir zihniyetten talimat alan bir kanalın, bu güzel spora bile sansür uygulamasına elbette şaşırmamak gerekir ancak yine de insanoğlu işte şaşırıyor, afallıyorum. Bence "olimpiyatlara neden ev sahipliği yapamıyoruz?" sorusunu sormaya en ufak bir hakkımız olmadığını gördük. Olimpiyat ruhunu öldürenlere selam olsun! 

2 yorum:

  1. Ben de yayınlamayacaklar galiba diye düşünmüştüm ama geçen gün çiftlerin performansı vardı. Sansür var mı yok mu hiç anlamadım.

    YanıtlaSil
  2. Irmak, programa uygun yayınlamadılar maalesef. Mesela çiftleri vermeleri gereken bir saatte curling yayınladılar ve bunun gibi bir çok dengesizlik oldu. Bu konu ile ilgili çok şikayet yapıldı :(

    YanıtlaSil