7 Şubat 2014 Cuma

Cuma


Merhaba, battaniye altından bildiriyorum. Kombi sorunsalımız tüm hızıyla devam etmekte, sonunda bugün yeni bir kombi alarak olayı kökünden çözüme kavuşturmaya karar verdik ancak montajı yarın yapılır mı? yoksa Pazartesi gününe kalır mı? Orası biraz muallak...
Bu hafta içi internetteki bir kaç tarifi karıştırarak bal kabağı çorbası yaptım. 

Çok doyurucu bir çorba, tadını gerçekten beğendim, tabii besleyici de.
Ev yapımı, dumanı üstünde mis gibi Miso çorbası içtim.

Evde pek de sıcak bir ortam olmadığı için bol bol mum yaktım :)


En sevdiğim dizi olan Yalan Dünya'yı izledim. 
Fotoğraf çekmeyi seviyorum, biraz da olsun bilip anlayarak fotoğraf çekebilmeyi istiyorum. Bir kaç haftalık bir kurs araştırıyorum, günleri bana uyan bir kurs bulduğumda hemen başlamak şu sıralar gerçekleşmesini en çok istediğim şey sanırım.


8 yorum:

  1. Ablaa hala düzelmedi mi? T_T Umarım bugün yaparlar.. Bu arada bende hep bal kabağı çorbası istedim ama hiç içemedim. Tadında bir tatlılık oluyor mu?

    YanıtlaSil
  2. Evet maalesef :( Hafif bir tatlılık oluyor ama çok fazla değil, yapımı da çok kolay :)

    YanıtlaSil
  3. Kombiler hep ihtiyaç anında bozulur, kısa zamanda yapılır inşallah.Battaniye ve tv ikilisini pek severim,battaniyenin üzerine birde çerez tabağı yerleşince bozuk kombiyi takan kim :))Bence kabağın en verimli hali kabak tatlısı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlerdir mecburi olsa da battaniye+tv keyfi yapıyoruz ve enerji vermesi için de çerezi eksik etmiyoruz :) Isınmak için bu yöntemlerle idare ediyoruz. Kesinlikle, kabak tatlısı en güzeli :)

      Sil
  4. Kombi İzmir'de yaşadığım için bana uzak bir kavram. Bizim ev her zaman ılık ^^
    Miso çorbası hiç içmedim. Nasıl bir şey ki? Bir de bana göre bal kabağının en güzel hali börek hali :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli. Ne soğuk ne sıcak :) Miso çorbasını ben yapmadım, bizde o işlere ablam bakıyor. Sanırım yapımında, fasulye ezmesi, kuru yosun, tofu, yeşil soğan gibi malzemeler kullanılıyor. Bal kabaklı börek hiç yemedim, tadını merak ettim şimdi :)

      Sil
    2. Hmm değişik bir çorbaya benziyor. Böreğin tarifini annem uydurdu desem yalan olmaz ama hakkını yememek lazım iyi bir tarif çıkardı :D Bir ara alır sana da yollarım istersen.

      Sil
    3. Valla çok memnun olurum. Hem de anne tarifi, eminim lezzetlidir. Tarifi gönderebilirsen mutlaka denerim :D

      Sil