12 Kasım 2013 Salı

Hafta Sonu

Çemberlitaş, Sultanahmet, Nuruosmaniye, Beyazıt, Süleymaniye... Gezmekten asla sıkılmayacağımız yegane sokaklara, mekanlara, eserlere sahip tarihi yarımadanın zenginliği ile dopdolu bir şehirde, İstanbul'da yaşamak, hafta sonları tüm çıldırmış trafiğe rağmen güzel mi? Güzel. Aslında hafta sonum hiç istediğim gibi geçmedi. Kendi hatalarım ve kötü hazırladığım bir program neticesinde isteklerimi gerçekleştirememiş olsamda görmekten her zaman mutluluk duyacağım tarihi yarımadayı şöyle bir üstünkörü gezdim. Her şey vapurdan inince açlıktan can havliyle aldığım balık ekmeğin içinden koca koca kılçıkların çıkmasıyla başladı. Hayatım boyunca böyle bir şey yaşamamıştım, yaşayan da var mı merak ediyorum? Balık ekmekten nasıl kılçık çıkar yaaa!!! :(


Günün en güzel kısmı, Çorlulu Ali Paşa Medresesi'nde içilen mis Türk Kahvesi ve elma çayıydı. Yıllar önce canım ablacımla gelirdik buraya, kahvemi içerken anılarım canlandı...


Öncesinde epeyce yürümüş ve üşümüştük. Isındık, dinlendik.


Sonra tekrar yollara düştük. Bütün planın ana merkezi olan Topkapı Sarayı'nı gezememenin verdiği üzüntüyle Kadıköy'e Burcu'yu almaya gittik. Kadıköy çarşının içinde yıllardır mevcudiyetini koruyan Özcan Tuşucusu'ndan  turşu aldık ki bu da günün İkinci güzel olayıydı. Planlar programlar bende hiç tutmaz zaten. Olsun :)

4 yorum:

  1. Her gün gitsem bıkmam. Çorlulu Ali Paşa Medresesinde kadrolu kedi olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  2. :) Ayarlayalım, bir gün beraber gidelim :)

    YanıtlaSil